Главная > Все новости > У центрі Києва кількість наземних рекламних засобів зменшилася майже на 1 300 одиниць

У центрі Києва кількість наземних рекламних засобів зменшилася майже на 1 300 одиниць

У центральній частині Києва кількість наземних рекламних засобів зменшилася майже на 1 300 одиниць. Про це повідомив начальник Управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов.

За його словами, йдеться про вулиці Сагайдачного, Басейну, Шота Руставелі, Льва Толстого, Верхній та Нижній Вал тощо.

«План зі скорочення та впорядкування наземних рекламних засобів в Першій форматній зоні виконано. Донедавна тут налічувалося 2450 різноманітних щитів (470 з яких були великоформатні), загальною площею 20 464 кв. м. На сьогодні в цій зоні розміщується 1176 сітілайтів, а їхня площа складає 5080 кв. м. Тобто майже в 4 рази зменшилася загальна площа конструкцій та в два рази – їхня кількість», – наголосив Олександр Смирнов.

Він також нагадав, що згідно Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві, місто поділено на форматні зони:

  • Нульова зона – жодних наземних рекламних засобів;
  • Зона 1 – лише сітілайти площею до 2,16 кв. м;
  • Зона 2 – сітілайти та скроли, площею до 8 кв. м;
  • Зона 3 – щити, площею до 32 кв. м;
  • Зона 4 – рекламні засоби, площа яких не перевищує 75 кв. м.

Нагадаємо, що Правила розміщення рекламних засобів у місті Києві засновані на п’яти принципах: безпека, комфорт, естетичність, законність і доступність. Завдяки цьому стала можливою реформа у галузі реклами та запроваджено прозорий механізм отримання дозволів.

Аби унеможливити хаотичне розміщення наземних РЗ, визначено конкретні місця для їх монтажу, заборонено низку типів РЗ на кшталт перетяжок-транспарантів, холдерів, штендерів тощо.

Правила уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій і їхні розміри; велика увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП.

У розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів, залежно від їхнього розміру: між найменшими (сітілайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими (біл-бордами).

undefined


Довідково.

Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням. Також на сайті комунального підприємства можна перевірити законність тієї чи іншої рекламної конструкції та долучитися до проекту «Я – інспектор».

Окрім того, кожен підприємець може скористатися онлайн-сервісом щодо розміщення вивіски. У свою чергу, протягом 10 робочих днів заявник отримує відповідь про відповідність чи невідповідність вивіски Правилам розміщення рекламних засобів.

Джерело

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *