Главная > Все новости > Анонсы > Розтопити сніг: коли й за скільки збудують снігоплавильний комплекс у Києві

Розтопити сніг: коли й за скільки збудують снігоплавильний комплекс у Києві

Для створення у Києві стаціонарного снігоплавильного комплексу потрібно 45-50 млн грн. За умови своєчасного виділення цих коштів, такий об’єкт можливо побудувати в районі Видубічів вже до зимового сезону наступного року. Нині триває розробка документації для цього проекту.

Про це «Вечірньому Києву» розповів генеральний директор комунальної корпорації «Київавтодор» Олександр Густєлєв.

— Цього року ми відпрацьовуємо проект, а на наступний рік плануємо закладати вартість будівництва у Програму. Однак усе залежатиме від можливостей бюджету. Розрахунок на сьогоднішній день складає 45-50 млн грн — повна вартість будівництва із запуском, — повідомив він.

За словами керівника «Київтодору», оскільки термін будівництва складає всього декілька місяців, за наявності коштів перший стаціонарний снігоплавильний пункт у Києві реально запустити вже наступного року до зимового сезону.

— Нині в нас є дві відправні точки — в районі Видубічів та в районі Сирця. Перша забудова буде як раз біля Видубічів, що дозволить оперативнозвільняти від снігу центральну частину міста та урядовий квартал, — пообіцяв він.

Як розповів Олександр Густєлєв, cтаціонарний снігоплавильний пункт не є якимсь ноу-хау, і колись у Києві працював схожий об’єкт. Однак це був не спеціальний комплекс, а звичайний отвір у каналізаційному колекторі, куди просто зсипали сніг.

— Стаціонарний снігоплавильний пункт є покращенням цього методу. У великий каналізаційний колектор врізається відповідна система, яка дозволяє піднімати нагору масу з колектора, змішувати її зі снігом, і відправляти назад в колектор, — пояснив гендиректор «Київтодору».

За його словами, плавлення снігу відбувається за рахунок природної температури у каналізаційному колекторі, яка зазвичай становить близько 16 градусів у всі пори року. Тож сніг швидко тане.

При чому маса у колекторі за рахунок снігу збільшується усього на 2-3%, тож додаткове навантаження на зливну систему не є критичним.

— Подібні приклади успішно працюють у сусідніх країнах, а для міста це буде покращенням, наступним етапом розвитку тієї системи, яка в нас колись існувала, — підкреслив Олександр Густєлєв.

Джерело

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *