Главная > Все новости > ДТЕК «Київські електромережі» запустив новий канал комунікації з клієнтами у Viber

ДТЕК «Київські електромережі» запустив новий канал комунікації з клієнтами у Viber

ДТЕК «Київські електромережі» запустив новий канал комунікації з клієнтами у Viber. До таких заходів у компанії вдалися, щоб забезпечити своїх клієнтів та співробітників усіма необхідними умовами для зручного та безпечного спілкування у період карантину.

Відтепер до ДТЕК «Київські електромережі» можна звертатись за допомогою мессенджеру Viber. Спеціальний онлайн-канал запрацював за телефонами: +38(050)- 317-60-08 та +38(050)-317-60-70. Для його використання потрібно зайти на власному смартфоні у Viber, додати один із вказаних номерів та розпочати спілкування зі спеціалістом контакт-центру.

«ДТЕК піклується про здоров’я своїх клієнтів та співробітників, тому створює зручні та безпечні умови їх взаємодії. Ми за два дні підготували персонал та запустили Viber-канал. Він розширить дистанційні можливості отримання послуг нашої компанії. І все це без особистого візиту, що надважливо в умовах карантину», – зазначив Маріс Куніцкіс, генеральний директор ДТЕК «Київські електромережі».

За допомогою Viber-каналу клієнти зможуть у режимі 24/7:

  • передати покази лічильника;
  • отримати консультацію щодо роботи лічильника;
  • передати заявку на підключення електроенергії після відключення за борги;
  • отримати рахунок та підтвердити оплату заборгованості за повторне під’єднання після відключення за борги.

Нагадаємо, на час запровадження у Києві карантину, ДТЕК «Київські електромережі» з 17 березня припинив особистий прийом клієнтів у власних центрах обслуговування. Компанія закликає киян для отримання необхідних послуг із електропостачання користуватися дистанційними каналами комунікації. Про їх повний перелік можна дізнатися за посиланням.

Джерело

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *