Главная > Все новости > В прессе > 250 тисяч поїздок щодня здійснюється у Києві за допомогою е-квитка

250 тисяч поїздок щодня здійснюється у Києві за допомогою е-квитка

Щодня за допомогою е-квитка відбувається близько 250 тисяч поїздок в усіх видах транспорту столиці. 460 тисяч поїздок відбувається щодня за допомогою картки киянина. Про це під час брифінгу повідомив радник Київського міського голови Максим Бахматов.

«Система е-квитка на сьогодні вже повноцінно працює в громадському транспорті столиці. Щоденно зростає кількість тих, хто ним користується», – зазначив Максим Бахматов.

Скасування засобів оплати проїзду старого зразка заплановано на квітень 2020 року.

«Досі не врегульовано Кабміном на державному рівні питання компенсації за перевезення пільгових пасажирів, не зареєстрованих у Києві. У зв’язку з цим дослідну експлуатацію буде продовжено до квітня 2020 року. До лютого 2020 року будуть встановлені турнікети для зчитування QR-квитків у метрополітені», – пояснив Максим Бахматов.

Довідково.

Єдиний електронний квиток існує у двох видах: матеріальний (транспортна картка Kyiv Smart Card, роздрукований одноразовий QR-квиток) та електронний (згенерований QR-квиток у смартфоні)

Транспортна картка Kyiv Smart Card дає можливість купити від 1 до 50 поїздок із можливістю заощадити (при купівлі 50 поїздок економія складає 1,5 грн за кожну поїздку).

Купити Kyiv Smart Card можна у касах 10 станцій метро, в автоматах самообслуговування на 13 станціях метро, у фунікулері, у мережі Т-кіосків на зупинках громадського транспорту.

Поповнити Kyiv Smart Card можна у додатку Kyiv Smart City, у касах на 10 станціях метро, в особистому кабінеті киянина, в автоматах самообслуговування на 16 станціях метро, у фунікулері, у терміналах самообслуговування Ibox, EasyPay, 2click, за допомогою чат ботів KyivPayBot і KyivMetroBot у Телеграм та Фейсбук.

Одноразовий QR-квиток можна придбати у додатку Kyiv Smart City, у касах метро та автоматах самообслуговування на станціях «Площа Льва Толстого», «Почайна», «Сирець», в Особистому кабінеті киянина, у терміналах самообслуговування Ibox, 2click, за допомогою чат ботів KyivPayBot і KyivMetroBot в Телеграм та Фейсбук.

Для забезпечення підтримки пасажирів створено портал transport.kyivcity.gov.ua, сторінку Kyiv Smart Card у Facebook, сall-центр: (044) 366 55 55), що працює у режимі 24/7, та команду техпідтримки для оперативного реагування на звернення пасажирів.

Джерело

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *